Skyll er själva!

Jag känner verkligen medlidande för er parkeringsvakter som måste utstå glåpord och tråkningar dagligen. För mig är det verkligen helt offatbart att människor blir så jävla arga för att dom straffas för felparkering eller obetald parkeringsavgift. Är ni så snåla att ni inte vill betala 10-20 kr (beroende på var i landet man parkerar) för den korta tid ni ska parkera så får ni fan i mig skylla er själva när ni får 300% påslag.

Stå fan inte och skäll ut någon som sköter sitt jobb för att ni själva inte vill betala. Det är enbart erat eget fel.

Det ska erkännas att jag brukar skita i att betala men jag står inte och grinar när/om jag får böter heller.

Kommentarer
Postat av: Linda

Word!



(Litegrann som "Instead of 'Fuck the Police', how about YOU STOP BREAKING THE LAW")

2010-03-17 @ 15:11:13
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0