Dagen D!

Idag!, tänker jag inte störa mig på något utan idag tänker jag vara glad, filantropisk och ocynisk. Idag (mina kära läsare -dom få jag har-) så har jag dragit mitt strå till stacken. Så detta blogginlägg, är ett skrytinlägg. Hör och häpna.

Jag var på krogen ikväll, och när jag kommer ut från krogen så står Piketbussen där, på ren rutin, och jag som väntar på nattbussen hem får en idé. På fullaste allvar så ställer jag mig och börjar plocka sopor från gatan och kasta i papperskorgen. Varför tänker ni då. Jo, p.g.a att jag var uttråkad och väntade på nattbussen hem. Så varför inte dra erat strå till stacken och hjälpa till lite... i förebyggande syfte.

Jag hänvisar till ett tidigare blogginlägg där en viss person skäller ut vederbörande bloggare efter noter för att jag tar alldeles för mycker sevetter när jag ska äta på MaX.
Med detta blogginlägg vill jag därför täppa till truten på alla er som tycker att jag (i detta fallet) tar för mycket servetter när jag ska fyllekäka. För nu har jag jävlar i mig gjort mitt! Nu är det klart! Nu kan inte jag- som enskild privatperson- göra bort mig ur en ren miljömässig synpunkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar plocka blommor och lägga i folks brevlådor, och har faktiskt hänt att jag plockat skräp från gatorna,

tummen upp Magnus (y)

2010-02-21 @ 17:42:24
URL: http://jenniferrrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0