Time to cool down.

En vän sa till mig nyligen att jag borde bryta av min blogg med något annat än gnäll och irritation, så idag tänkte jag vara lite mainstream och göra som många andra bloggare och skriva om något positivt.

Det finns mycket som är "skönt", men en sak som ligger väldigt högt upp på just den listan är att komma hem efter en hård arbetsdag, ta en dusch, sätta sig framför datorn alternativt TV:n eller TV-spelet och knäcka en kall öl. Detta är något av det skönaste som finns och ett oerhört effektivt sätt att varva ner på. Tro nu inte att jag är alkoholist för att jag tar en öl efter jobbet ibland. Det händer inte varje dag och det är i 9 fall av 10 folköl, dessutom pratar vi singular.

Kommentarer
Postat av: Hejs^^

Nech,fortsätt skriva som du gör ;) Jag tycker det du skrivigt innan har vart riktikt bra skrivet inte som alla andra random folk xD :D

2009-09-01 @ 23:11:10
Postat av: Mia

Oj..nu vet jag inte hur jag ska hantera det här lilla positiva. Chocktillstånd Men jag anser iaf att din blogg är rolig att läsa vad än du skriver om! Men lite kul med en sådan tvärvändning så man nästan blir arg över att du tycker ngt är positivt.

AHA!!!!! Du försöker få oss bittra;)

2009-09-01 @ 23:32:57
Postat av: Lola

Bah jag vill också kunna komma hem från en hård arbetsdag och göra så! Fast inte en öl då... :P

2009-09-02 @ 11:38:11
Postat av: Linda

Det är ju faktiskt allra roligast att höra dig gnälla, även om det kan vara roligt med lite positivitet som variation ibland :)

2009-09-02 @ 20:32:34
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0