Prata med handen för ansiktet lyssnar inte!

Gud förbannat vad less jag blir på människor som kommer fram till mig och ska berätta vad jag ska göra och inte göra. Som nu inatt. Jag sopsorterar, jag cyklar till jobbet, jag handlar ekologiskt (ibland), jag gör kort sagt mitt för att skapa en bättre miljö. Med det sagt så anser jag att jag är berättigad till att ta några extra pappersservetter när jag äter på en hamburgerrestaurang, men inte fan hindrar det er miljörättsaktivister att komma fram till mig och spy galla om att det är dåligt för miljön att ta så många servetter. Håll käften! jävla muppar. Skaffa er lite jävla bakgrundsinformation först, innan ni tar saker i era egna händer och läxar upp oss "vanliga" människor om vad som är rätt och fel. Det man ger får man igen och det är en fras som jag lever mitt liv efter. Därför tar jag några extra servetter när jag äter ute. Dom jag inte använder plockar jag dessutom på mig och tar hem och använder vid ett annat tillfälle. Så tala inte om för mig vad som är bra eller dåligt för miljön, för jag drar fan mitt strå till stacken.

Kommentarer
Postat av: Linda

True true

2009-06-07 @ 03:34:11
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: Gök

Nästa gång kan du ju be dom slicka upp maten (vad det nu är du äter) från bordet/golvet när du sölar =)

2009-06-07 @ 13:01:34
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Jennifer H

Haha, jag brukar alltid ta extra servetter ;<

Fast jag använder alltid alla, dock ;o.

2009-06-07 @ 14:04:16
URL: http://jenniferrrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0