Nej, nu jävlar!

Jag hatar telefonköer. Speciellt när man suttit i dom i en halvtimme utan svar. Ringde Connex idag för att få bekräfelse på en biljettbokning. Fick sitta 35 minuter i telefonkö, innan någon idiot på kundtjänst bestämmer sig för att koppla ner mitt samtal. Förbannade jävla översittare! Tror fan att dom sitter och väljer ut random personer att koppla bort bara för att jävlas. Hur som helst så var jag ju självklart tvungen att ringa upp igen. Tror ni inte att dom svarar direkt den här gången. Väluppfostrad som jag är så nämnde jag ingenting om det till damen i andra änden, det kunde ju varit vem som helst som kopplat bort mig men det var svårt att hålla sig kan jag tala om. Hur fan ska man ta ett företag på allvar när dom kopplar bort en efter en halvtimme i telefonkö. "Äsch, dom har väntat så länge så dom har säkert lagt på ändå.". Jo, just det. Jag är övertygad om att dom har någon form av system för att se vem som väntat längst och om dessa fortfarande är kvar på linjen eller inte. Gå då för fan efter det systemet och hitta inte på egna. Jävla retards! Men det värsta är när man får sitta i telefonkö, och efter man kommit fram och uppgett sitt ärende får sitta i ännu en telefonkö för att dom man först pratat måste koppla vidare till den avdelning som ansvarar för just det området vilket ärendet gällde. Gör för fan som vårdcentralerna gör. Skaffa en spökröst som via knapparna på telefonen registrerar person- och- telefonnummer och ringer upp när det är min tur.

Kommentarer
Postat av: Gök

Du har så mycket ilska inom dig :)

2009-06-23 @ 20:56:49
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0