Less is more!

Vad är det med er tjejer och inte kunna ta komplimanger? Antingen blir ni arga för att vi tydligen ljuger eller så tror ni att vi skämtar och börjar skratta. Jag förstår att ni är självkritiska, det är vi killar också men herregud, det måste ju finnas en gräns. Väger man ett kilo för mycket är man för fet. Har man en finne i ansiktet är man för ful. Var kommer all denna självfixering ifrån? Reklam? Tv? Internet? Jag förespråkar naturlighet och autencitet. Inte fan vill jag någon botoxad, silikonfylld, lyft reklampelare till flickvän, det kan jag lova. Det finns ett jävligt bra citat från en film som jag inte kommer ihåg i skrivandes stund som lyder "I'd rather be a real nobody, than a fake somebody" som jag tycker att alla ska anamma och rätta sig efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0