Var tog logiken vägen?

Idag upptäckte jag en lite intressant sak. Det finns en ändlös ström med Internetcommunitys där man kan registrera sig och hitta nya vänner. Det jag har lagt märke till på några av dessa communitys är att många skriver något i stil med - "Jag vill inte träffa någon och jag vill inte prata med dig. Svarar inte på mail eller gästboksinlägg." - på sin presentation. Jaha? Varför i helvete skaffar man då en användare på dessa communitys överhuvudtaget i så fall? Det är ju för fan som att pissa i motvind, fullständigt hopplöst och helt åt helvete dumt. Skriv istället att "Jag är väldigt selektiv med vem jag pratar med så är jag inte intresserad så svarar jag inte." Då lämnar man åtminstone ett fönster öppet, istället för att totalt avsäga sig kontakt med ALLA andra användare på just detta community. Jag får inte den matematiken att gå ihop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett sådana? :S

Jävla korkat att skaffa konto då... Folk är ju ganska bäng i hövvet ibland!

2009-07-15 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0