LEAVE M.J ALONE!

Det är nu drygt en månad sedan som Michael Jackson dog och det pratas och spekuleras fortfarande om hans påstådda pedofili. Herregud säger jag bara. Han är död nu, det behövs inte spekuleras mer, han har lämnat jordelivet. Låt karln vila i frid för fan. Vare sig det är sant eller inte så har han betalat för det nu. Orka vara bitter för nåt som aldrig kommer hända igen. Visst, jag förstår absolut att föräldrarna till dom påstått utsatta vill ha ett erkännande av någon form, men han kommer ju inte resa sig ur graven för att dom fortsätter tjata. Han är inte Jesus!
   
   Och när vi ändå är inne på ämnet Michael Jackson så pratade jag med en kompis för ett tag sedan. Samtalet gick i stort ut på att hon hade sett något program där dom intervjuade tonåringar om vad dom tyckte om Michaels död. Varför inte intervjua någon äldre som faktiskt minns när Michael slog igenom i början på 80-talet? Inte människor som inte ens var födda när han släppte History plattan. Det känns inte speciellt seriöst.

Kommentarer
Postat av: Lola

Ibland undrar jag om inte dessa föräldrar fick barnen att ljuga för att få pengar.

2009-08-01 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0