Hur fan ska ni ha det?

Visst är det irriterande med människor som säger att dom ska följa med på någon planerad aktivitet och i sista sekunden lämnar återbud för att något roligare dök upp? "Nej, jag är bjuden på fest." Jaha, vad fan ska jag då göra med den här extra biobiljetten? Den börjar ju om 5 minuter."Nej men älsklingen kom över så vi tänkte mysa lite." Och du kunde inte säga till honom/henne att du redan hade planer? Eller samma människor som vill att man ska köpa med sig något på vägen för att man ska åt det hållet och dom redan har köpt det dom skulle ha själva när man väl kommer fram. "Men det tog ju så lång tid." Ja vad fan tror du, jag bor 25 mil bort! Det mest märkbara med dessa människor är att dom kan för det mesta inte ge ett rakt svar heller, utan säger "Kanske" och "Jag vet inte". Inte helt sällan dessutom i samma mening och det är nästan ännu mer irriterande. "Ska vi kolla på TV?" "Jag vet inte, kanske.", "Vill du ha den sista smörgåsen?" "Kanske, jag vet inte.". Ja eller nej! Är det så svårt? Tar mindre än hälften så lång tid att säga, för jag misstänker att det är ren slöhet och ovilja som ligger bakom såna svar.

Kommentarer
Postat av: Pyra

Jag håller med dig, sånt är himla störande!! Försöker undvika såna människor. Det värsta jag vet ändå, är när man frågar någon om man får gå med den och dennes vänner på t ex en nattklubb eller nåt och personen säger "Jag veeeet inte... ska fråga de andra". Sånt begriper jag inte! Vad spelar det för roll om en till person är med på ett sånt ställe liksom? det är väl bara roligare med fler, och speciellt någon ny man inte känner! Jag menar, jag kan ju lika gärna följa efter dem hela kvällen med tanke på att luften är fri och det sannerligen är folk överallt på en klubb! och dessutom; Om man inte vill träffa nytt folk och vara ensamma i sitt jävla gäng så kan de fan stanna hemma, för de kommer inte direkt vara ensamma på krogen! Suck!!!!

2009-07-14 @ 02:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0