Att ringa eller inte ringa... det är frågan.

Fan vad jag är trött på folk som snålringer en signal och lägger på, och förväntar sig att jag ska ringa upp. Det är aldrig något viktigt heller, vilket gjort att jag har slutat ringa upp. Skicka ett jävla sms istället, kostar ungefär lika mycket som att ringa en signal och du får sagt det du ville ha sagt. Vad är det för mening med att fylla på sin telefon om man inte vill ringa ifrån den? Detta irriterar mig faktiskt. Folk som ringer en signal i tron att jag ska ringa upp och när allt kommer omkring bara vill fråga mig vad jag gör. Vad fan! Jag kan förstå att man kanske har dålig inkomst och måste vända på varje krona man tjänar men snälla nån. Vill ni ingenting så ge fan i att ringa eller använd en fast telefonlinje.

Kommentarer
Postat av: Mia

Väntar fortfarande på dom dräpande sakerna om MJ

2009-07-27 @ 01:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0