Försvinn!

Gud vad jag är less på all den här new age skiten. Dieter hit och bantningsmetoder dit. Inte undra på att många tjejer idag ser ut som undernärda, anorektiska skelett när det enda man ser på löpsedlarna är "BANTA...!", "GÅ NER I VIKT...!", "ÄT DIG SMAL!". Jag föredrar i alla fall tjejer med kurvor och lite hull. Man vill ju inte vara rädd för att bryta av henne när det går lite för vilt till i sängen. Sen för att inte tala om alla nya subkulturer som dyker upp som svampar i ett otvättat skrev. Främst tänker jag då på EMO-kulturen, EMO:s, som skär sig i armarna för att pojkvännen eller flickvännen lämnat dom. Nej jag vet att man förmodligen inte är EMO för att man skär sig, men jag vet att det i dom flesta fall är EMO:s som gör det. Ser ni paradoxen? So what om ditt förhållande spricker, du är 14 och vet förmodligen inte ens vad ett förhållande innebär. Det kommer fler killar/tjejer och du kommer att mogna och lära dig vad riktig sorg och besvikelse är. Kom inte till mig och sök sympati för att din partner sen två veckor tillbaka har lämnat dig och du har självmordstankar. "Oh gud, varför? Jag älskade honom/henne verkligen!". Skitsnack, man vet inte vad älskar är när man är 14, än mindre efter två veckor då man bara ligger med varandra och mest troligt inte ens är trogen. Sluta fuskdeppa och öppna ögonen för den riktiga världen utanför din egen så ska du se att du inte har det så jävligt som du tror. Nån har det alltid värre.

Kommentarer
Postat av: Rökheroinet

Instämmer gubben därför jag sparar ölmagen bara för dig ;) rawr

2009-04-21 @ 07:03:34
Postat av: Anonym

HAHAH "fuskdeppa" eller? x) HAHA sköning

2009-04-21 @ 18:44:57
Postat av: Gök

Fast.. Det är skillnad på dagens emokids och på hur det brukade vara.. Det är ju fan en jävla trend att färga håret svart som faller över ögonen och skär sig i mängder. Fast de flesta är väl fega och vågar inte ens skära sig gissar. Men det finns de som faktiskt mår riktigt jävla uselt.. men inte pga pojk/flickvän lämnat dom osv.. Utan för att de helt enkelt mår jävla kasst.. av diverse olika anledningar. Då skär de sig för att få en annan smärta att tänka på. Synd att de lämnar sånna fula ärr bara.

2009-04-22 @ 00:12:10
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0