Gå hem!

Det finns väldigt mycket jag stör mig på i den här världen, somligt mer än annat. Men det finns vissa saker som jag verkligen stör mig på. En av dessa saker är totala främlingar som ska småprata. Dom dyker upp när man minst anar det och har aldrig något vettigt att säga. I kön på Konsum, på bussen, i väntan på bussen eller i omklädningsrummet på gymet. Kalla mig bitter men när jag sitter på bussen till och från jobbet så vill jag vara ifred. I kön på Konsum är jag oftast upptagen med att räkna ut vad varorna i korgen kostar så jag kan plocka fram den aktuella summan kontanter ur fickan för att göra det så smidigt som möjligt för dom som står bakom. Då kommer det någon total främling och ska småprata. "Vilket fint väder vi har." Jo, jag har också ögon. "Gud vad dyrt det har blivit med ost." Men köp inte ost då för fan. Men värst är det ändå på gymet eller i simhallen. Där är det nakna, äldre män som kommer fram och ska småprata, inte ens i närheten av duschen. "Jaha, hur många längder har du simmat idag då?". Ja du, ta bort paketet från mitt ansikte innan jag gör det åt dig äckel! "Spinningcykeln gick lite tungt idag tyckte jag." Det var kanske det där seglet till pung du har mellan benen som tog upp för mycket vind. Låt mig vara för helvete! Jag vill inte veta om era barnbarn eller stolgångar. Jag vill inte ha era förkrympta paket i mitt synfält. Jag vill inte veta vad ni åt till frukost imorse och jag vill definitivt inte se era bröllopsbilder.

Kommentarer
Postat av: Rökheroinet

haha bubben du e för jälva rolig å du har rätt i de du säger :P

2009-04-13 @ 04:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0