Pay no attention to my fist!

Det borde vara skottpengar på högljudda fjortisar. Dom är som kackerlackor, omöjliga att bli av med. Tänk dig själv när man sitter på bussen, - (och som jag redan har klargjort är det ett ställe där jag vill vara ifred) - så hör man nåt pubertetsoffer i målbrottet som skriker i falsett. Jag vill bara kasta av dom i farten. Eller när dom lite subtilt kommer fram på stan och tigger cigaretter, "Har du en cigg?". Nej, jag röker inte, och det borde inte du heller göra. Det är varken coolt eller nyttigt. "Men kan du inte köpa ut då?". Varför i helvete skulle jag köpa ut cigaretter åt dig?. Jag har faktiskt varit med om att två fjortistjejer ville betala med varsin avsugning om jag köpte ut cigaretter åt dom. Vad i helvete! Hur jävla röksugen kan man bli? Visserligen en bra deal, två blåsjobb för ett paket cigaretter men kom igen. Prostituerad vid 14 års ålder. Det är skrämmande. Men det värsta är ändå när man stöter på dom i onyktert tillstånd. Då jagar dom i flock, 3-4 stycken som kommer fram och ska "småprata". "Var har du köpt den där jackan? Den är bara så fet!". Skjut dom jävlarna bara. Ingen skulle bli gladare än jag.

Kommentarer
Postat av: segoflic

Jag håller, du sparkar!

2009-04-28 @ 02:43:21
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0