Jävla muppar!

Varför kan man inte visa sport på kanaler ämnade för just detta? Ge fan i att sända ishockey VM på kanal 6 som inte är en sportkanal. Då slipper man alla reklampauser två gånger varje period. Fruktansvärt irriterande om jag ska vara ärlig, och det är jag alltid. Där sitter jag och tittar på Lettland - Sverige och det blir en avblåsning men istället för att visa repris på varför det blev en avblåsning så visar dom reklam. En enda reklamsnutt för att sponsorerna ska få synas. Räcker det inte med att det står vilka som sponsrar överallt på TV:n i periodpauserna? Jag vill inte se nån idiot dricka Norrlands guld när det ska tekas i försvarszonen. Visserligen bryter dom inte under vitala delar av matchen men vad fan, nån måtta får det vara på det här jävla konsumtionssamhället vi lever i. När blev allt så kapitalisktiskt?

Kommentarer
Postat av: segoflic

Haha, okej. Så nu kan man inte kolla kommentarer via översikt. Måste gå in på just kommentarerfliken. Där såg jag ett par kommentarer från dig :D

2009-04-28 @ 02:37:39
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0