"Har du kastat en cementblandare längre än hundra meter?"

Jag klarar verkligen inte av folk som skryter vida och brett om hur mycket pengar dom har, eller att dom har satt på nån B-kändis på en sunkig nattklubbstoalett, eller känner en kille som känner en kille som känner en kille som har gjort lumpen med en kille som känner en kille som har hånglat med Hannah Graaf. Jag kunde verkligen inte bry mig mindre om såna trivialiteter. Vem fan vill veta sånt egentligen? Halleluja, du har dragit en lina med sångaren i Mando Diao. Grattis, du har hånglat med Basshunter. Skaffa er en hobby! Kom tillbaka när du har en bra historia att berätta. Har du suttit i ett turkiskt fängelse? Har du blivit sodomerad av en arg tysk? Har du satt på en finsk städkärring så trosorna åkte med in? Då lovar jag att lyssna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Magnus.. Jag har knullat på en polsk städkärring så trosorna försvann totalt :o Vi kunde inte hitta dom efteråt :o Sjukt! Sen kom Jultomten och joina och jävlar alltså. Du skulle vart med! :P

2009-04-14 @ 22:32:04
Postat av: Rökheroinet

jag har slätat av magnus så att kallingarna flög av,de är någo att skryta om

2009-04-15 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0