Håll käften när du pratar med mig!

Vi lever i ett samhälle fullt av dubbelmoral och hyckleri, och det är det värsta jag vet. Jag skulle kunna sitta och räkna upp exempel i en vecka men jag tänkte nämna två extrema scenarion. Det första av dessa är toalettvanor på krogen. Vi har nog alla lagt märke till det och jag är nog inte ensam om att störa mig på det. Jag syftar helt enkelt på att tjejer går på killarnas toalett när det är lång kö men skulle vi gå på deras toalett skulle vi bli hängda, korsfästa och brända på bål av samtliga besökare i den heliga WC-oasen. Jag har sett killar bli utsläpade i nackskinnet av vakten bara för att ha satt sin fot på damernas. När jag har frågat mina kvinnliga bekanta om detta så har svaret blivit, "Men ni har ju fler ställen att kissa på.". Ja, det har vi men det är pissoarer och jag skulle vilja se en full tjej i högklackat med kjloen vid knäna uträtta sina behov i en pissoar utan att bli blöt, missa rännan eller fastna.
Det andra av dessa två scenarion har jag själv ingen erfarenhet av men känner mig ändå ganska säker på att så är fallet. Det jag tänker på är följande. Många tjejer äger en eller flera sexleksaker av olika slag och är inte heller blyga att prata om dom. Detta leder till att om man skulle hitta en dildo i en tjejs byrålåda så skulle dom flesta rycka på axlarna, men skulle man hitta en lösskrutta i en killes byrålåda så skulle samma personer vika sig dubbla i ett gigantiskt hånskratt. Varför? Får inte killar ha sexleksaker eller är det bara det att det är mer accepterat bland tjejer?

Kommentarer
Postat av: Linda

Allt är bara mer accepterat hos tjejer. Dubbelmoral och hyckleri, javisst!

2009-04-29 @ 23:43:24
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0