Kasta inte sten i glashus!

Jag blir så trött på alla jävla seniorer som klagar på att ungdomen inte har någon respekt. Vi tränger oss före i köer, är otrevliga och det är det ena med det tredje. Men man ska inte kasta sten i glashus, för dom är fan inte mycket bättre på att visa någon respekt.

Många äldre kvinnor har fan ingen som helst respekt. Varför? Jo, för jag stöter väldigt ofta på kärringar som bokstavligt talat fyllt sitt badkar med parfym, lagt sig i badkaret med kläderna på och rullat runt där i ett par timmar. Dom stinker verkligen parfym på flera mils avstånd. Är det att visa respekt? Det finns för fan allergiker överallt.
HAR NI TÄNKT PÅ DET ERA JÄVLA VARBÖLDER I SAMHÄLLETS SKREV!?
Jag är inte parfymallergiker själv men till och med jag blir spyfärdig när en sån där vandrande kosmetikabutik går förbi. 150 liter parfym, rött läppstift starkt nog för att stoppa bilar, mascara och kajal i hela jävla ansiktet och fula jävla djurskinnskappor som döljer allt det fula under. Vem försöker ni lura? Personalen på hemmet? Granngubben bredvid? Den som finner er attraktiva är antingen blind, stum eller bara jävligt dement.

USCH säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0