Ryck i ditt eget jävla handtag!

Återigen har det varit en grym bloggtorka, har inte stört mig på något på länge helt enkelt. Men nu så har det dykt upp något som fått mig att tappa tålamodet återigen.

Var ute och drack lite öl med några kompisar i helgen. Som brukligt när man "ölar" så blir man väldigt pissnödig efter ett tag, likaså jag.
Så där står jag och lättar på trycket bakom en låst dörr, varpå jag hör någon på andra sidan som pratar med någon och står och rycker i dörrhandtaget. Jag har redan bloggat om att jag stör mig på människor som ska prata med mig genom toalettdörren men det här är fan värre. Tänk er själva att ni står/sitter och ska göra era behov och någon random person står och rycker i dörrhandtaget. Är det låst så är det låst! Fatta det jävla sikhjärnor. Känna på dörrhandtaget kan man absolut göra om man inte ser vad indikatorn har för färg. Känn på dörren, går den inte upp så är den ju uppenbarligen låst av en anledning, stå för fan inte och fortsätt rycka i handtaget. Dörren kommer inte att öppna sig förrän personen på insidan är klar! Hur mycket ni än rycker och drar.
Fyra jävla toaletter och ni ska prompt in på den jag använder. Varför i helvete då? Det är ingen jävla önskebrunn som ger er gratis påfyllning efter uträttat behov. Ingen bidé som tvättar arslet åt er när ni er klara. Inte heller är det någon magisk behållare som uppfyller alla era önskningar. Det kommer inte ut någon ande om ni skulle lyckas med att inte träffa ringen!

Visa lite jävla respekt för att andra också behöver lätta på trycket på krogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0