Sluta tuta!

Som dom flesta kanske vet så är Fotbolls-VM i full gång borta i Sydafrika. TV sänder alla matcher och jag har tittat så mycket jag kunnat. Men det finns en sak med detta Fotbolls-VM som stör mig, mer än många andra saker faktiskt.

Dessa förbannade Vuvuzelas som låter högt så in i helvete att öronen blöder. 10'000 jävla Vuvuzelas som låter konstant och simultant i min jävla TV. Det spelar ingen roll hur mycket jag sänker volymen på TV:n heller, dom låter lika jävla mycket för det.

För er som inte är intresserade av fotboll så kan jag berätta att en Vuvuzela är en lur som man blåser i, vilket genererar ett ljud som kan väcka döda.

Det som stör mig mest är att dessa jävla trumpeter kommer sprida sig som en löpeld över hela Europa och resten av den fotbolls-spelande världen vilket kommer leda till att man kommer få höra dom vid varje ligamatch som man tittar på, oavsett liga. Jag ryser faktiskt vid den tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0