Royalist? I helvete heller!

Nu är jag fan spyless på allt prat om "bröllopet". Jag skiter väl för fan i hur Victorias och Daniels jävla bröllopstårta ser ut eller vilket märke däcken på bilarna i bröllopskortegen har. Jag är fan med och betalar deras förbannade bröllop och vill då heller inte få det nedtryckt i halsen så långt att jag behöver en rektoskopi för att titta på det.

Var man än har vänt blicken den senaste månaden så har det varit Victoria hit och Daniel dit. Exklusiva och djupgående intervjuer på varenda jävla kanal. RÄCKER DET INTE NU!? Hört så jävla mycket om den där tårtan nu att jag kan känna smaken av den.

Det är väl jätteroligt att hon gifter sig och kan föra det kungliga blodet vidare i framtiden men låt mig slippa se skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0