UR SPÅR!

Jag fullkomligt avskyr och föraktar när fjortisgrabbar cyklar i bredd med händerna på varandras axlar.

Råkade ut för ett sånt grabbgäng idag. 5 små fjortispojkar som cyklar i bredd med händerna på varandras axlar och därigenom tar upp hela cykelvägen. Dom flyttar inte på sig när jag använder ringklockan som en annan pensionär heller. Jag måste därför cykla på bilvägen och höll därav på att bli påkörd av en bilist som kör alldeles för fort. Bara för att ett jävla grabbgäng inte har fått korrekt uppfostran och tror att dom kan bete sig hur som helst. Allmän väg, allmäna regler!

Det var nästan så jag ville stanna dom, ta av mig skon och ge dom allihopa varsin smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0