Ställ dig sist och håll käft!

Jag blir så jävla less på folk som tar 5 timmar på sig i bankomatköer.

Igår var jag och mina vänner ute och drack öl. Luleåkalaset är i full gång här hemma och stan var överbefolkad som brukligt under detta evenemang, vilket i och för sig självklart bidrar till långa köer och extra väntetid men rätta er för fan efter situtationen. Står man och ska ta ut pengar med 35 personer till bakom sig så tar man fan i mig inte först ut ett kontoutdrag för att se hur mycket pengar man har att tillgå och stoppar sen in kortet i automaten en gång till för att ta ut pengar. STÄLL DIG SIST I KÖN JÄVLA SVINPÄLS! Ett uttag per skalle i såna situationer, borde fan bli lag på det och skottpengar på dom som bryter reglerna.

Något annat som slog mig under samma tillfälle var att folk trängs som om deras liv berodde på det, vilket igår ledde till bråk i kön och vaktingripande från ett närliggande öltält.

Dom säger att där alkoholen går in, där går vettet ut och det är jävligt märkbart på vissa människor.

Kommentarer
Postat av: terror

lyckades oxå hamna i en sådan kö här!! Folk gick före och gav lixom kortet till sina vänner som tog ut pengar åt dem, så tog ju faaan en jävla livstid att ta ut pengar...

2010-08-09 @ 15:15:58
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0