Long overdue.... tack som fan!

Här sitter jag och läser igenom alla kommentarer jag fått sen jag startade denna blogg och jag kan bara säga tack för all respons. Inte fått en negativ kommentar... än. Fortsätt läsa och kommentera så lovar jag att fortsätta blogga om det jag stör mig på, även om det varit långt mellan gångerna på senaste tiden.
Jag får väl helt enkelt bli bitter "all the way" och börja leta efter saker att störa mig på.

Medans ni som läser min blogg väntar på nästa inlägg så kan ni få ett litet uppdrag.
Nästa gång ni är och handlar på Coop eller Ica så tycker jag att ni ska notera vad det är för golv i butiken (oftast stenplattor eller marmorliknande golv) och hur många som istället för att bära sin matvarukorg, sparkar den framför sig när dom står i kassan. Ljudet detta genererar är förorening för mina öron och antalet människor som gör det är skrämmande. Det bevisar faktiskt hur många som verkligen fullständigt skiter i sin omgivning.

Kommentarer
Postat av: Camilla

O.o där jag handlar finns det korgar med hjul :O

2010-04-17 @ 14:44:29
URL: http://liljaah.blogspot.com/
Postat av: Linda

Innan korgarna med hjul kom, var jag faktiskt en av dessa som sparkade den framför mig, och förorenade folks öron (precis som dina) haha. Nu har jag sållat mig från den skaran iallafall. Jag ska definitivt notera det här när jag handlar nästa gång...

2010-04-17 @ 16:35:27
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0