Värdelöst vetande!

I helgen satt jag och min bästa kompis och pratade om kökort över en öl och då kom jag på att det mest lönlösa som man nånsin får lära sig måste vara när man på körskolan får backa runt gathörn. När fan ska man ha användning för det? Ska jag vända och köra tillbaka så gör jag en U-sväng. Det går jävligt mycket fortare och är jävligt mycket säkrare för mina medtrafikanter. Ni som har körkort kan tänka er in i situationen att stanna bilen, lägga i backen, backa runt gathörnet bara för att upptäcka att det kommer en bil bakifrån varpå man måste köra tillbaka och börja om. Är det då inte lättare att bara köra till nästa korsning och U-svänga? Rätta mig om jag har fel.

Kommentarer
Postat av: Rökheroinet

Vafan störst bil vinner ^^,

2009-10-15 @ 06:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0