Matten stämmer inte.

Varför blir man alltid pissnödig när man är på väg hem? Vad fan beror det på? Spelar ingen roll när man gick på toaletten innan det, det slår aldrig fel. Fruktansvärt irriterande när man kliver av bussen på väg hem från jobbet och måste gå som en skadskjuten skata för att man är så in i helvete pissnödig. Inte vill man ställa sig och strila efter gångvägen där vem som helst kan gå förbi heller. Så istället får man medan man går där som en halt elefant bestämma sig för en av två saker. Antingen fort som fan hitta ett avskilt ställe att "slanga loss" på eller knipa ihop tills man kommer hem och därigenom riskera att pissa ner sig. Jag kan ha varit på toaletten precis innan jag klev på bussen en kvart tidigare men lik förbannat blir jag pissnödig så fort jag kliver av bussen och ska gå den korta biten fram till dörren. Jag får inte den matematiken att gå ihop.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är sååå jävla sant det där..det är alltid så för mig jämt!

2009-10-22 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0