"...EN DOMARSKANDAL!"

Får vem fan som helst döma Champions League-matcher? Idag verkar det nästan så. Jag har suttit och tittat på Champions League semifinalen i fotboll mellan Chelsea och Barcelona och domaren som dömde den matchen borde skjutas, hängas och brännas på bål. Han hade inte ett rätt domslut under hela matchen. Hands i straffområdet, felaktigt rött kort, 5 bortdömda straffsituationer och när jag nu sitter och tittar på eftersnacket som följer alla matcher så får jag veta att det inte är första gången som den här jävla norrmannen gör felaktiga bedömningar i sin karriär. Min fråga är ju då, varför i helvete får han behålla sin domarlicens? Han klarar ju uppenbarligen inte av att döma såna här stora matcher, håll dig till den norksa korpligan för fan, det kanske du klarar av i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Naaaaw :D Blev lilla Farbror Magnus ledsen i ögat? ;D

2009-05-07 @ 00:47:48
Postat av: Rökheroinet

kan gladligen åka till norge å ge han en släng om va jag tycker om hans domslut i matchen

2009-05-07 @ 02:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0