Oj, ursäkta. Kom min armbåge i vägen för din öl?!

Jävlar i min låda vilket jävla liv det är på krogen egentligen. Jag var på krogen ikväll och gjorde en häpnadsväckande observation. Visserligen är det ingen ny observation men idag blev den verkligen uppenbar. Vilken jävla hets det är på folk, helt fantastiskt. Där står man i godan ro och dricker sin öl medan man pratar med sina kompisar. Helt plötsligt får man en armbåge i ryggen och ett knä i huvudet för att någon full idiot vill förbi där det uppenbarligen inte finns plats att gå. Vilket jävla sätt och vilket jävla uppförande. Visst, där alkoholen går in där går vettet ut men fan vilket jävla beteende man får i fyllan. Jag blev faktiskt rädd. Det finns helt uppenbara vägar att gå med mycket utrymme och mer än acceptabel svängradie. Lik förbannat ska folk gå där det är som minst plats och mest folk. Jävla idioter. Nu kan ni tycka att detta är hyckleri från min sida, men icke. Jag har som princip att inte stå i vägen för folk och hitta den bästa vägen igenom en folkmassa så någon hycklare är jag inte. Däremot kan jag medge att i fyllan och villan så är det inte alltid det lättaste att gå rakt eller stadigt men jag väljer faktiskt inte heller den sämsta vägen att ta mig igenom folkmassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0