Förbannade vägsniglar!

Idag har jag ätit middag hos mina föräldrar och det var på väg hem som jag såg någonting totalt jävla hjärndött och rent ut sagt farligt. En personbil stod helt stilla på en påfartssträcka med passagerardörren öppen, framför en långtradare med förardörren öppen, medan två personer från vardera fordon står och samtalar med varann. Vad i helvete! Jävligt dumt ställe att stanna och prata på. Jag såg inte en tillstymmelse till krock heller och bilkön bakom långtradaren bara växte och växte. Man kan för fan inte stanna och snacka på en påfartssträcka till en motorväg mitt i rusningen. Vad är det för jävla idioter på vägarna egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0