Nej, jag är inte dum i huvudet. Jag håller bara inte med dig.

"Vad fan säger du? Gillar du inte den filmen? Är du dum i huvudet? Den är ju hur bra som helst!" Någon som känner igen detta? Vadå dum i huvudet? För att jag inte gillar en viss film? Vad har det med dumhet att göra? Kan inte folk bara acceptera att jag inte gillar allt som dom gör. Sluta vara så förbannat inskränkta och trångsynta. Tänk lite längre än eran egen underläpp för fan. "Är du dum i huvudet?". Jävla kommentar för att man inte håller med om något. Det tyder enligt mig enbart på att folk är så jävla trångsynta att dom vägrar inse att människor har olika åsikter om allt. Såna människor klarar jag bara inte av. Öppna ögonen för omvärlden för fan. Jävla översittare säger jag. Hur skulle världen se ut om alla tyckte likadant om allt? Den världen vill i alla fall inte jag leva i.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fan, gillade du inte en prinsessas dagbok, är du helt jävla sjuk i huvudet?!?!?!?! Den är guld, glitter, glamour och tafatt kärlek! Är du född i en lada.....?????? Och var är Alexander ryback?!?! Haha

2009-08-07 @ 00:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0