Har man tankarna på annat, så får man skylla sig själv.

Igår hände det någonting som störde mig. Jag är på jobbet, mobilen ringer, dolt nummer och jag svarar. I andra änden av luren hör jag en tjejröst som utan att presentera sig berättar om att hon sminkat sig i en timme sedan duschat och då varit tvungen att sminka sig igen. Samtalet bryts efter en stund och då ringer samma person upp igen och eftersom jag är på jobbet och inte tänker på just det, just då, så svarar jag igen. Det som stör mig i det är inte det att hon berättar om en så trivial sak som att sminka sig två gånger utan det faktum att hon inte presenterade sig. Ringer man från dolt nummer presenterar man sig, om det inte är en busringning förstås. Men busringer man så använder man sig i 9 fall av 10 av en pseudonym ändå. I vanliga fall brukar jag inte svara när någon ringer från dolt nummer men en viss förmildrandre omständighet gör att jag är så illa tvungen.
    Nu såhär i efterhand kan jag bara skratta åt det när jag fått reda på vem det var som ringde, men igår var det väldigt störande.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

omg, det var bara så kul :D.

2009-08-11 @ 23:02:44
URL: http://jenniferrrawr.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, tänk för att jag har blivit tant

2009-08-12 @ 13:32:33
URL: http://liljaah.blogspot.com
Postat av: Mia

Kan dock vara bra med den här bloggen när man är allt för lycklig=) En som plockar ner en på jorden igen haha

2009-08-24 @ 19:00:57
Postat av: m

Kul om du skulle lägga in lite bilder som du tagit!

2009-08-31 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0