Snälla, skjut slynan!

Jag tror fan inte det finns någon annan människa jag hatar så mycket som jag hatar Anna Anka. Kan ingen bara skjuta henne, skära halsen av henne, hänga henne, dränka henne och skjuta henne igen bara för att vara säker på att hon verkligen inte andas efteråt. Seriöst!

Bara för att hon är/har varit gift med Paul Anka så får hon program efter program efter program på TV. Arrogantare kvinna får man fan i mig leta efter. Ful är hon också. Ingen TV-personlighet överhuvudtaget har hon! Hur fan kan folk titta på hennes jävla skitprogram, för det gör dom ju uppenbarligen eftersom dom fortfarande sänds. Detta är för mig en stor gåta och snälla... om någon kan svara på varför så skulle jag vara verkligt tacksam om denna någon talade om det för mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Agree.

2011-01-19 @ 17:21:01
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha du verkar lite arg!!

2011-01-19 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0