Gör som jag säger! Inte som jag gör.

Fan vad jag stör mig på människor som inte ens kan ta dom enklaste instruktioner. Om jag ber någon att göra något så förväntar jag mig att den personen gör just det jag bett denne om, inte något annat. Exempelvis köpa en tidning. Det är inte direkt raketfysik.

"Kan inte du vara snäll och springa och köpa Slitz åt mig?". Sagt och gjort. Den ombedde gör det jag bett denne om, kommer tillbaka 4 TIMMAR senare... med FEL TIDNING! Hur jävla svårt är det att köpa en tidningsjävel? Vet du inte vad det är för tidning så fråga då för helvete! Be om lite detaljer. Jag tänker inte slå ner dig för att du inte vet vad det är för tidning. Enkla jävla intsruktioner som till och med en död apa skulle förstå.

Var fan är världen på väg? All denna dumhet och ingen att stå till svars för den!

Kommentarer
Postat av: John

Kanske han var för blyg att köpa rätt tidning? hahah

2010-06-03 @ 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0