Favorit i repris!?

Det finns fan ingenting som stör mig mer än tonåringar som ska leka tuffa för sina kompisar.

Idag, på bussen hem så satt det en tonårsgrabb bakom mig. Han satt där och skröt om allt för sina kompisar och efter ungefär 10 minuter så sprack jag. Jag tog helt sonika av mig skon, vände mig om, smällde skon i huvudet på killen för att påkalla hans uppmärksamhet och sa sedan till honom.

"Vad fan är ditt problem?! Jag och 14 andra personer på den här bussen vill INTE veta vilka brudar du har knullat, vilka kiosker du har rånat eller varför din morsa slår dig! Håll käften eller kliv av bussen! Skryta för dina polare kan du göra på hemmaplan!"

Jag blev så jävla irriterad och detta scenario fick mig att brinna. Jag har jävligt lång stubin i vanliga fall men sånt där gör mig faktiskt jävligt förbannad.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

GO MAGNUS!! :D

2010-06-19 @ 00:42:26
URL: http://kajjans.blogg.se/
Postat av: Gök

Haha! Och sen anmälde han dig för misshandel?

2010-06-19 @ 11:01:06
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0