Heeeeeere's MAGNUS!

Det finns tillfällen då jag bara vill mörda vissa människor, få dom att försvinna lite snabbt sådär. Ett jävligt bra exempel på detta är när jag var och lunchade med mina två bästa tjejkompisar. Vi var på ett Asiatiskt ställe i Stockholm med ät-så-mycket-du-vill-buffé i vilken det fanns en hel uppsjö olika rätter inklusive Sushi. God mat och trevligt ställe, så till min observation.

När maten var slut på tallriken och magen var mätt gick jag och tog mig en kopp kaffe och hamnar då bakom en kvinna som går så jävla sakta att Pelle 4 månader skulle krupit förbi henne och lämnat ett dammoln bakom sig. Att det var så jävla lite plats att det inte gick att gå förbi heller gjorde mig inte mindre irriterad. Där går hon runt och tittar på rätterna, "Vad vill jag ha?", det är en buffé för helvete, fyll tallriken, sätt dig ner och håll käft. Nu var ju även restaurangen ganska välbesökt just vid detta tillfälle, vilket gjorde att jag var tvungen att gå bakom denna jävla snigel till kvinna genom hela jävla restaurangen innan jag kunde vika av mot kaffet och hon mot buffébordet.

Nu frågar ni er säkert varför jag inte bad henne gå fortare eller flytta på sig? Det gjorde jag. Flera gånger, och inget hände. Det är då jag märker att hon har sin jävla Ipod i öronen och inte hör mig. "Ursäkta mig din förbannade snigel, men vi har inte fått nåt kaffe på hela dagen och utan kaffe så blir vi inte så roliga att ha att göra med, glömt min schizofrenimedicin har jag gjort också.".

Jag hade verkligen inte velat hamna bakom den kvinnan i trafiken för då vetefan vad som hade kunnat hända.

Kommentarer
Postat av: Mia

Man ska definitivt inte leka med någon som inte fått kaffe! Du funderade aldrig på att dra av dig skon och klippa till?;D

2010-08-02 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0