BS!

När jag tittar på TV ibland så slår det mig hur mycket dumma människor det måste finnas i världen. Vad syftar jag nu på? Jo! Jag syftar helt enkelt på all denna jävla "infomercial" som sänds i TV. Hemmagymutrustning som ger dig tvättbrädsmage på 2 veckor. RÖD FLAGGA! Inte sant? Före och efter bilderna är så skrattretande olika att det är helt uppenbart att dom är fingerade. "Innan jag började använda Ab-master-pro-circle-fitness-home-circle-center så har jag gått ner 500 kilo på bara 1,5 vecka och nu mår jag mycket bättre". Jävla bullshit! Dom visar statistiktabeller och diagram på hur mycket man minskar i vikt med regelbunden träning med just den maskinen. Fingerad såklart och för att verkligen sälja skiten så har dom anlitat någon mer eller mindre känd skådespelare som ska inviga förtroende i alla blåögda Amerikaner att köpa skiten. För alla vet ju att kändisar inte alls är ute efter pengarna. Har ju aldrig hänt! Inte jobbar dom med manus heller eller har betalt för att läsa manus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0